Pronađi razlog zašto ne možeš da uplatiš sa bankovne kartice i prati naše preporuke!
- Kartica je prestala da važi: obrati pažnju da uplata ne može biti napravljena ako je kartica nevažeća. U tom slučaju probaj drugu karticu ili neki drugi način plaćanja
- Nemaš dovoljno sredstava na svom nalogu da izvršiš svoju transakciju
- Podaci napisani na kartici NISU uneti kako treba u odgovarajuća polja ili kartica nije aktivirana za onlajn korišćenje. U ovom slučaju, neće biti prihvaćena i neophodno je da kontaktiraš banku koja je izdala karticu i tražiš aktivaciju ove usluge
- Greška u banci. U tom slučaju, neophodno je pozvati banku i videti koji je razlog zašto nije uspela transakcija
- Nije završen proces provere da bi se potvrdila korišćena metoda plaćanja
- Nije odabrana prava metoda plaćanja. Iz menija svog igračkog naloga, odaberi UPLATA opciju, i onda PLATNA KARTICA
- Imaš limit na nalogu ili kartici
Obrati pažnju na to da ti sistem ne dozvoljava da imaš više od 5 neuspešnih pokušaja da predaš zahtev u roku od 2 sata.
Za neke kartice će ti biti traženo da potvrdiš transakcije sa dodatnom lozinkom (3D Bezbedonosni kod). Veoma je bitno da se prenesu ispravne informacije kako bi se izbegli problemi kod pravljenja uplate. Obično će ti stići kod preko SMS-a i treba da ga uneseš u ”3D Bezbedonosnu lozinku” polje koje će se pojaviti.
Ako naiđeš na bilo kakve probleme prilikom potvrđivanja transakcije obavesti banku da bi znali da promenimo tvoje detalje i proveri da je broj telefona dat banci tačan i validan.
Ako ispratiš sve instrukcije i i dalje nije uspela da prođe transakcija, kontaktiraj naš Tim za korisničku podršku na podrska@superbet.rs.