Posebna pravila obrade i KVOTA 1

user avatar

Tenis

  1. Ako igrač bude diskvalifikovan pre početka meča ili organizatori proglase prekid turnira iz bilo kog razloga pre početka meča, za sve igre se računa KVOTA 1.
  2. U slučaju odustajanja ili diskvalifikacije igrača tokom meča, za sve neodlučene opklade računa se KVOTA 1. Sve opklade koje su već odlučene, ostaju na snazi. (primer: ako je igrač A pobedio u prvom setu, opklada da igrač A osvaja prvi set je dobitna, iako je tokom drugog seta došlo do prekida meča usled odustajanja jednog igrača).
  3. U slučaju kašnjenja (kiša, mrak, itd.) sve opklade će ostati važeće dok se meč ne nastavi.
  4. Ako sudija dodeli kazneni poen(e), sve opklade ostaju važeće.
  5. Ako je meč završen pre nego što su određeni setovi/gemovi završeni, sve opklade na te setove/gemove biće nevažeće i obračunaće se KVOTA 1. (primer: opklada ko dobija četvrti set, u meču koji je završen rezultatom 3:0 u setovima, obračunava se KVOTOM 1).
  6. Svi taj-brejkovi u meču se računaju kao jedan gem. (primer: ako je rezultat u prvom setu 6:6, igra se taj-brejk, ako jedan igrač pobedi rezultatom 7:5 u taj-brejku, računa se da dobio prvi set rezultatom 7:6 u gemovima).
  7. Super taj-brejk se računa kao jedan gem (primer: ako je rezultat meča u muškoj singl konkurenciji Vilmbldona 2:2 u setovima i ako je 6:6 u gemovima u petom setu, igra se super taj-brejk. teniser koji prvi stigne do deset poena, uz dva poena prednosti u super taj-brejku, pobednik je petog seta rezultatom 7:6 u gemovima i pobednik meča rezultatom 3:2 u setovima).
  8. Kada se na mečevima dubl konkurencije, na egzibicionim mečevima i na pojedinim turnirima, nakon rezultata 1:1 u setovima, umesto tradicionalnog trećeg seta, igra super taj-brejk, tada se taj-brejk računa i kao jedan set i kao jedan gem. (primer: igrač A je pobedio 6:1 u prvom setu, igrač B je pobedio 6:2 u drugom setu, treći set se igra u formi super taj-brejka i igrač B je pobedio rezultatom 10:5 u super taj-brejku. U ovom primeru, igrač B je pobedio 2:1 u setovima, a rezultat u gemovima je izjednačen (total gemova za igrača A je 6 + 2 +0 = 8, a total gemova za igrača B je 1 + 6 +1 = 8)).
  9. U slučaju kada se promene teren ili podloga za odigravanje meča, bez obzira da li je do promene došlo pre početka ili tokom trajanja meča, sve postavljene opklade ostaju i dalje na snazi. Isto pravilo se primenjuje i ako se odigravanje meča prebaci sa otvorenog na zatvoreni teren (i obrnuto).

Hokej

  1. Za mečeve koji uključuju i produžetak i/ili penale, ako je meč odlučen penalima, gol će se dodati rezultatu pobedničke ekipe i ukupnom rezultatu. Ovo pravilo ne odnosi se na opklade koje se odlučuju tokom regularnog toka meča.
  2. Ako opklada ostane otvorena nakon što su se odigrali sledeći događaji: golovi i penali, zadržavamo pravo da opkladi dodelimo KVOTU 1.
  3. Ako su kvote ponuđene sa netačnim vremenom za meč (više od 2 minuta), imamo pravo da opkladi dodelimo KVOTU 1.
  4. Ako je prikazan netačan rezultat, imamo pravo da opkladu validiramo KVOTOM 1 u datom vremenskom periodu.
  5. Kod opklade ‘Pogodak bilo kada’ ‘Igrač postiže poen’:
    • Svi aktivni igrači su navedeni.
    • Ako igrač koji nije na listi postigne poen ili asistira pogotku, sve opklade na navedene igrače ostaju važeće.
    • Sve opklade na navedene igrače koji su napustili teren pre kraja meča (povrede, eliminacije), ostaju važeće.
    • Pri klađenju uzeće se u obzir samo golovi i asistencije (pas koji rezultira golom) tokom regularnog toka. Ako je posle regularnog toka rezultat 0-0, sve opklade se smatraju nedobitne.
    • O opkladama odlučivaće se na osnovu statistike i informacija, koje zvaničnici emituju TV-u, osim ako nema jasnih dokaza da ove statistike nisu tačne.
  6. Način postizanja narednog gola:
    • Izjednačena snaga: golovi se smatraju ‘izjednačenom snagom’ kada ekipe imaju isti broj igrača na terenu.
    • Power-play: je gol kada ekipa sa više igrača na terenu postiže gol.
    • Short-handed: je gol kada ekipa sa manje igrača postigne pogodak.
    • Penal: Gol postignut iz penala.
    • Empty net: Gol se smatra “empty net golom “ ako ekipa koja zaostaje zameni golmana igračem sa terena, a ekipa koja vodi postigne gol. U situacijama power-play/short-handed i “empty net”, prilikom postavljanja opklada, svaki gol smatraće se “empty net golom”
    • Nema pogotka.

Košarka

  1. Ako su kvote ponuđene netačnim vremenom meča (više od 2 minuta), imamo pravo da opkladi dodelimo KVOTU 1.
  2. Ako se neki događaj ne završi nerešenim rezultatom, ali se produžeci igraju zbog kvalifikacija, sve opklade će biti obrađene prema zabeleženom rezultatu na kraju regularnog perioda za meč.
  3. Vrsta opklade ‘Da li će biti produžetaka na meču?’, biće rešena sa ‘da’, ako se meč završi nerešeno bez obzira da li će se produžeci igrati ili ne.

Rukomet

  1. Ako su kvote ponuđene netačnim vremenom za meč (više od 3 minuta), imamo pravo da opkladu validiramo KVOTOM 1.
  2. Sve opklade (sa izuzetkom: opklade na poluvremenu, ‘Ko će osvojiti X poen?’, ‘Koja ekipa će pobediti u trci do X poena?’) se uzimaju u obzir samo kod regularnog toka meča.
  3. Ako će se izvesti sedmerac, opklade ‘Ko postiže poen X?’, ‘Koja ekipa će prva postići X poen?’, dobiće KVOTU 1.

Američki Fudbal

  1. Ako su kvote ponuđene netačnim vremenom za meč (više od 89 sekundi), imamo pravo da opkladi dodelimo KVOTU 1.
  2. Ako je prikazan netačan rezultat, imamo pravo da opkladu validiramo KVOTOM 1, u datom vremenskom periodu.
  3. Ako je meč otkazan ili odložen, sve opklade će biti nevažeće, osim ako se meč ne nastavi po nedeljnom rasporedu NFL-a (četvrtak-sreda po lokalnom vremenu).
  4. U slučaju kašnjenja (kiša, mrak...), sve opklade ostaju neodlučene dok se meč ne nastavi.
  5. Svi aktivni igrači su navedeni.
  6. Kada se opklade validiraju, igrači koji nisu navedeni su deo opcije ‘Ekipa 1 drugi igrač’ ili ‘Ekipa 2 drugi igrač’. Igrači koji su navedeni, ali nemaju kvote, nisu uključeni.
  7. ‘Igrači odbrane’ ili ’Specijalna Ekipa’ smatraju se ’Ekipa 1 d/st igrač’ ili ’Ekipa 2 d/st igrač’, prilikom validacije opklade, čak i ako je igrač naveden kao data opcija.
  8. ‘Pobeda na razliku (uključujući produžetke)’ – pozitivan rezultat se smatra pobedom ekipe domaćin, a negativan rezultat je pobeda ekipe gost <-13, -13 do -7, -6 do -1, 0, 1 do 6, 7 do 13, >13.

Odbojka

  1. Zvanično oduzimanje poena računaće se kod neodlučenih opklada. Za već odlučene opklade, oduzimanje poena neće se uzeti u obzir.
  2. Zlatni set se ne računa ni u jednoj vrsti opklade.

Odbojka na pesku

  1. Zvanično oduzimanje poena računaće se kod neodlučenih opklada. Za već odlučene opklade, oduzimanje poena neće se uzeti u obzir.
  2. Zlatni set se ne računa ni u jednoj vrsti opklade.
  3. Ako se ekipa preda, sve neodlučene opklade smatraće se nevažećim.

Bejzbol

  1. Kod Pre-match opklada, sve opklade će biti obrađene, uzimajući u obzir sve dodatne ininge, ako ih ima. Ako se meč završi nerešeno i nema produžetaka ili nerešen rezultat ostane i nakon produžetaka, PRIREĐIVAČ dodeljuje KVOTU 1 za opkladu ‘Konačan rezultat’, a sve ostale opklade (hendikep, ukupan broj poena, itd.) se obrađuju prema rezultatu zabeleženom nakon završetka meča (u regularnom toku ili posle produžetka).
  2. Kod Klađenja Uživo, sve opklade će biti obrađene prema konačnom rezultatu nakon 9 ininga (8 ½ ininga ako ekipa domaćina vodi do tog momenta), osim ako nije drugačije naznačeno.
  3. Ako dve ekipe igraju dva meča jedna protiv druge istog dana, moguće je da se bar jedan od mečeva igra u formatu od 7 ininga. U tom slučaju, krajnji rezultat od 7 ininga, smatraće se konačnim rezultatom I biće obrađen u skladu sa tim.
  4. U slučaju da je meč prekinut ili otkazan i neće biti nastavljen istog dana, sve neodlučene opklade smatraće se nevažećim.
  5. Potencijalni dodatni ininzi razmatraju se samo u slučaju opklada ‘Ko postiže X poen?’, ‘Koja ekipa će pobediti u trci do X poena?” ili drugih specifikacija.
  6. Nazivi opklada ne odražavaju termine, koji se trenutno koriste u bejzbolu. Molimo, pogledajte legendu za termine, koji se trenutno koriste u bejzbolu:
NAZIV OPKLADE REČNIK TERMINA U BEJZBOLU
Poluvreme Ining
Produžeci Dodatni ining
Poeni Ran(ovi)
Brejk Rezultat nakon 9 ½ ininga
  1. Kod opklade ‘Kako će utakmica biti odlučena?’, biće odlučeno kao ‘Bilo koji dodatni ining?’ ako se na kraju regularnog toka (nakon 9 odigranih ininga) meč završi nerešeno bez obzira na to da li će se igrati produžeci (dodatni ininzi).
  2. Kod opklade ‘Biće produžetaka’, biće odlučeno kao ‘Da’ ako se na kraju regularnog (nakon 9 odigranih ininga), meč završi nerešeno, bez obzira na to da li će se igrati dodatni ininzi ili ne.
  3. Kod opklade ‘Igrač pogađa u X vremenu’ ako se primeti ‘intentional walk’, biće rešeno kao ‘pojavljivanje na bazi’ i opklada će biti nevažeća.
  4. Kod opklade ‘Strajkaut za X vreme’, ako dođe do ’intentional walk-a’, biće rešeno kao ‘pojavljivanje na bazi’ i opklada će biti nevažeća.
  5. Za vrstu opklade od 1 minuta – od X u Y:
    • Ako se pogodak i greška pojave u istoj fazi meča, kada se opklada rešava, to će se računati kao pogodak.
    • Ako se igraču ne pripiše ‘baza’, a opcije za klađenje se odnose na tog igrača, sve neodlučene opcije biće nevažeće.
    • Kod klađenja na ‘faul loptu’, to će se računati kao pogodak.

Futsal

  1. Ako opklada ostane otvorena nakon što su se odigrali sledeći događaji: golovi, crveni ili žuti kartoni i penali, imamo pravo da opkladu validiramo KVOTOM 1.
  2. Ako je opklada ostala otvorena sa nedostajućim ili netačno prikazanim kartonom, imamo pravo da opkladi dodelimo KVOTU 1.
  3. Ako su kvote ponuđene netačnim vremenom za meč (više od 2 minuta), imamo pravo da opkladi dodelimo KVOTU 1.
  4. Ako se unese pogrešan rezultat, sve opklade će biti poništene za vremenski period u kojem je prikazan pogrešan rezultat.

Ragbi Unija i Liga

  1. U slučaju da opklada ostane otvorena nakon što su se desili sledeći događaji: promene rezultata ili crveni kartoni, imamo pravo da opkladi dodelimo KVOTU 1.
  2. Ako je opklada ostala otvorena sa nedostajućim ili netačno prikazanim kartonom, imamo pravo da opkladi dodelimo KVOTU 1.
  3. Ako su kvote ponuđene netačnim vremenom za meč (više od 2 minuta), zadržavamo pravo da opkladu validiramo KVOTOM 1.
  4. Opklade se zasnivaju na rezultatu na kraju 80. minuta meča, osim ako to nije drugačije navedeno. Minuti za produžetak u slučaju nezgoda ili prekida, takođe su uključeni, ali ne uključuju poluvreme, vreme za jedanaesterce ili iznenadnu smrt.

Ragbi Unija 7

  1. Ako opklada ostane otvorena nakon što su se desili sledeći događaji: promene rezultata ili crveni kartoni, imamo pravo da dodelimo KVOTU 1.
  2. Ako je opklada ostala otvorena sa nedostajućim ili netačno prikazanim kartonom, imamo pravo da opkladi dodelimo KVOTU 1.
  3. Ako su kvote ponuđene netačnim vremenom meča (više od 1 minuta), imamo pravo da opkladi dodelimo KVOTU 1.
  4. Opklade se zasnivaju na rezultatu na kraju 14./20. minuta meča, osim ako to nije drugačije navedeno. Minuti za produžetak usled nezgode ili prekida su takođe uključeni, ali ne i poluvreme, vreme za jedanaesterce ili iznenadnu smrt.

Snuker

  1. U slučaju da se partija ne završi, sve neodlučene opklade će se smatrati nevažećim.
  2. Ako igrač odustane ili je diskvalifikovan, sve neodlučene opklade biće nevažeće.
  3. U slučaju repozicioniranja, odluka ostaje na snazi, ako je rezultat odlučen pre repozicioniranja.
  4. Ne računaju se faulovi niti slobodne kugle prilikom odlučivanja o bilo kojoj opkladi na obojene kugle.
  5. Ako je partija počela, ali se nije završila, sve opklade na frejmove biće poništene, osim ako je rezultat već odlučen.

Pikado

  1. U slučaju da se partija ne završi, sve neodlučene opklade biće nevažeće.
  2. Centar (Bullseye) se računa kao crvena boja izlaza.

Kriket

  1. Ako se meč otkaže pre nego što počne, tada će svim opkladama biti dodeljena KVOTA 1, ako se meč ne nastavi u roku od 48 sati od prvobitnog početka meča.
  2. U slučaju da je meč nerešen i zvanična pravila takmičenja ne odlučuju o pobedniku, ili ako pravila takmičenja odlučuju o pobedniku bacanjem novčića ili žrebom, onda će svim neodlučenim opkladama biti dodeljena KVOTA 1.
  3. Ako over nije završen, sve neodlučene opklade na over imaće KVOTU 1, osim ako se ininzi nisu normalnim putem završili, npr. izveštajem, izlaskom ekipe, itd.
  4. Nijedna vrsta opklade ne računa super over, osim ako to nije navedeno.
  5. Kaznena trčanja se ne računaju za bilo koju vrstu opklade na overe ili bacanja (vrste opklade na više overa ne važe ovde).
  6. Twenty 20, ODIs: kada je opklada postavljena, najmanje 90% ininga mora biti odigrano, da bi se odlučilo o vrstama opklada, osim ako se ininzi nisu normalno završili.
  7. Kod opklade na ‘Pobednik meča (uključuje Super Over)’, sve opklade se odlučuju u skladu sa zvaničnim pravilima za meč. Ako na događaj utiče loše vreme, opklade se odlučuju prema zvaničnom rezultatu.

Stoni tenis

  1. Ako se meč ne završi, sve opklade smatraće se nevažećim.
  2. Ako igrač odustane, sve neodlučene opklade biće nevažeće.
  3. Zvanični odbitak poena uzeće se u obzir za sve neodlučene opklade. Za opklade koje su već odlučene, odbitak poena se neće računati.

Badminton

  1. Ako igrač/ekipa odustane, sve neodlučene opklade smatraće se nevažećim.
  2. Zvanični odbitak poena uzeće se u obzir za sve neodlučene opklade. Za opklade koje su već odlučene, odbitak poena se neće računati.
  3. Ako se meč ne završi, sve opklade biće nevažeće.

Australijski fudbal

  1. Ako su kvote dodeljene događaju, koji ima netačno vreme za meč (više od 2 minuta), imamo pravo da opkladi dodelimo KVOTU 1.
  2. Ako se igra prekine i nastavi za manje od 48 sati od prvobitnog vremena za početak meča, sve vrste opklada ostaju važeće i biće isplaćene na osnovu konačnog rezultata. Sve neodlučene opklade postaće nevažeće i dobiće KVOTU 1.
  3. Konačnim rezultatom smatra se onaj , koji je zabeležen na kraju regularnog toka za meč, uključujući minute produžetka koje su dodelile sudije za regularne prekide meča, osim ako ne postoje druge naznake. Regularno vreme za meč je 80 minuta. Dodatni produžetak poluvremena se ne računa.

Skvoš

  1. Ako se meč ne završi, sve neodlučene opklade smatraće se nevažećim.
  2. Ako igrač odustane, napusti meč ili je diskvalifikovan, sve neodlučene odluke biće nevažeće.
  3. Zvanični odbitak poena uzeće se u obzir za sve neodlučene opklade. Za opklade koje su već odlučene, zvanični odbitak poena se neće računati.
  4. Ako sudija dodeli kaznene poene, sve opklade na taj meč biće važeće.

E-sportovi

  1. Opklade na e-sportove su takmičenja u video igrama jednog ili više igrača), bez obzira na to gde se ova takmičenja održavaju.
  2. Rezultati takmičenja se mogu naći na zvaničnim kanalima komunikacije Organizatora takmičenja. Ukoliko informacije dostupne na ovim kanalima nisu dovoljne za utvrđivanje rezultata takmičenja, što znači da su kontradiktorne/sporne/da nedostaju/ili su nejasne, odluka o rezultatima se donosi na osnovu drugih javnih izvora informacije. Ako se rezultati ne mogu odlučiti na osnovu prethodnih pravila, PRIREĐIVAČ će samostalno objaviti rezultat, na osnovu dobijenih informacija, postupajući u dobroj nameri ili će toj opkladi dodeliti KVOTU 1.
  3. Ako meč ili mapa nije završena, sve opklade smatraće se nevažećim.
  4. Opklade postavljene na pogrešno navedene mečeve, biće nevažeće.
  5. Ako se događaj održi/odigra pre zakazanog datuma i vremena za početak, onda će se sve opklade postavljenje posle vremena za početak smatrati nevažećim. Sve opklade postavljene pre vremena početka ostaju važeće.
  6. U slučaju da se meč ili mapa ponovo odigra zbog tehničkih problema ili prekida veze sa vebsajtom i igračima, sve neodlučene opklade biće nevažeće. Meč ili mapa koja će se ponovo odigrati, smatraće se zasebnim entitetima.
  7. Ako se jedna ekipa povuče ili odustane, sve neodlučene opklade biće nevažeće.
  8. Ukoliko se regularni broj mapa promeni ili razlikuje od onih navedenih u Ponudi, zadržavamo pravo da dodelimo KVOTU 1.
  9. Za Counter-Strike opklade:
    • Opklada ‘Mapa X – Hoće li bomba biti deaktivirana u X rundi?’, biće nevažeća ako bomba nije postavljena u navedenoj rundi.
    • Ako meč počne prednošću 1 mape za jednu od ekipa, prva mapa biće pobednička sa rezultatom 16:0 od strane ekipe koja je u prednosti.
    • Prema zvaničnim pravilima meča CS:GO, samoubistva ili ubistva izvršena nakon prijateljske vatre (ubistvo saigrača), bodovaće se ‘-1’ u odnosu na ukupan broj ubistava ekipe koja to učini.
  10. Za Dota 2 opklade:
    • Opklada ‘Mapa X – Ko će dobiti Aegis broj X?’, rešava se na osnovu ekipe koja dobije Aegis of the Immortal, a ne ko ubije Roshan-a.
    • Opklada ‘Mapa X – Ko će uništiti toranj broj X?’, prilikom validiranja rezultata, uzeće se u obzir bilo koji metod uništavanja tornja (Protivnik i Kripovanje; uništavanje Dinajom).
    • Opklada ’Mapa X – Ko će uništiti kasarnu broj X?’, prilikom validiranja rezultata, uzeće se u obzir bilo koji metod uništavanja kasarne (Protivnik i Kripovanje; uništavanje Dinajom).
    • Opklada ‘Mapa X – Prva na X neto vrednosti’ – neto vrednost = trenutno zlato + vrednost herojevih predmeta.
  11. Za opklade League of Legends:
    • Opklada ’Mapa X – Ko će uništiti toranj broj X?’, prilikom validiranja rezultata, uzeće se u obzir bilo koji način uništavanja tornja.
    • Opklada ‘Mapa X – Ko uništava Inhibitor broj X?’, prilikom validiranja rezultata, uzeće se u obzir bilo koji način uništavanja inhibitora.
  12. Za e-sport fudbalske opklade (FIFA i/ili PES): regularno vreme koje se računa predstavljeno je sledećim varijantama: 2 poluvremena X 4 minuta, 2 poluvremena X 5 minuta, 2 poluvremena X 6 minuta, 2 poluvremena X 7 minuta, 2 poluvremena X 8 minuta, osim onih koji su drugačije navedeni.

Atletika

  1. Za atletiku se uvek uzima u obzir pozicija, koja je objavljena prema prvim zvaničnim saopštenjima. Neće se razmatrati nikakve dalje promene, odluke, pojedinačno ili kolektivno donete.
  2. Ako je bilo ko od takmičara diskvalifikovan ili je odustao tokom takmičenja, smatra se učesnikom takmičenja i dobiće rezultat na osnovu pozicije koju je objavio Priređivač.
  3. Ako se lokacija događaja promeni, a da to Priređivač nije objavio, opklada je nevažeća i KVOTA 1 biće dodeljena svim vrstama opklada.
  4. Za tip opklade ‘duel’, pobednik će biti onaj koji je napravio najviše krugova.
  5. Ako učesnici duela odustanu u istom krugu, opkladi će biti dodeljena KVOTA 1.
  6. Ako se atletičar ne kvalifikuje u finale ili ne učestvuje u tom finalu, ali je učestvovao u najmanje jednoj prethodnoj fazi, opklade ‘Pobednik’, ‘Rangiranje’, ‘Postolje’, itd. su nedobitne.

Zimski sportovi

  1. Za zimske sportove, uvek se računa pozicija koja je utvrđena prema prvim zvaničnim saopštenjima. Neće se razmatrati nikakve dalje promene, odluke, pojedinačno ili kolektivno donete.
  2. U slučaju da je bilo ko od takmičara diskvalifikovan ili je odustao tokom takmičenja, smatra se da je učestvovao u takmičenju i dobiće rezultat prema poziciji, koji je objavio Priređivač.
  3. Ako se lokacija događaja promeni, a da to Priređivač nije objavio, opklada je nevažeća i KVOTA 1 biće dodeljena svim vrstama opklada.
  4. Za tip opklade ‘duel’, pobednik će biti onaj koji je napravio najviše krugova.
  5. Ako učesnici duela odustanu u istom krugu, opkladi će biti dodeljena KVOTA 1.
  6. Ako se sportista ne kvalifikuje u finale ili ne učestvuje u tom finalu, ali je učestvovao u najmanje jednoj prethodnoj fazi, opklade ‘Pobednik’, ‘Rangiranje’, ‘Postolje’, itd. su nedobitne.

Plivanje

  1. Za plivanje se uvek uzima u obzir pozicija, koja je objavljena prema prvim zvaničnim saopštenjima. Neće se razmatrati nikakve dalje promene, odluke, pojedinačno ili kolektivno donete.
  2. Ako je bilo ko od takmičara diskvalifikovan ili je odustao tokom takmičenja, smatra se učesnikom takmičenja i dobiće rezultat na osnovu pozicije koju je objavio Organizator.
  3. Ako se lokacija događaja promeni, a da to Priređivač nije objavio, opklada je nevažeća i KVOTA 1 biće dodeljena svim vrstama opklada.
  4. Za tip opklade ‘duel’, pobednik će biti onaj koji je napravio najviše krugova.
  5. Ako učesnici duela odustanu u istom krugu, opkladi će biti dodeljena KVOTA 1.
  6. Ako se plivač ne kvalifikuje u finale ili ne učestvuje u tom finalu, ali je učestvovao u najmanje jednoj prethodnoj fazi, opklade ‘Pobednik’, ‘Rangiranje’, ‘Postolje’, itd. su nedobitne.

Formula 1

  1. Konačnim rezultatom se smatra onaj koji je zabeležen na postolju, u slučaju da je drugačije naznačeno, i obrada će se vršiti u skladu sa tim.
  2. Događaji koji su prekinuti zbog vremenskih uslova ili nekih drugih okolnosti, ali sa zvaničnim rezultatima objavljenim od strane Zvaničnih Asocijacija biće obrađene u skladu sa tim.
  3. Ako je trka odložena za drugi dan (koji treba da se odredi), svim opkladama će biti dodeljena KVOTA 1.
  4. Ukoliko broj pobednika za opciju klađenja premašuje broj ponuđenih opcija klađenja, za izračunavanje dobitka primeniće se pravilo iz tačke 11, poglavlje 6 - Opšta pravila obrade i Kvota 1.
  5. Ako se od jednog ili više vozača zahteva da trku počnu iz boksa, da bi se obradile opklade, on/oni biće rangirani na kraju startne pozicije.
  6. U slučaju da učesnici (sa specifičnim opcijama klađenja) odustanu u različitim krugovima, računaće se broj krugova koji je svako od njih završio, kako bi se opklade rešile. Dakle, pobednik će biti učesnik koji je prošao većinu krugova.
  7. Kod tipa opklade Duel i Pobednik Grupe:
    • Ako učesnici (sa specifičnim opcijama klađenja) odustanu u istom krugu, opkladama će biti dodeljena KVOTA 1.
    • Ako jedan od učesnika odustane pre ili tokom kruga za zagrevanje, tim specifičnim opkladama biće dodeljena KVOTA 1.
  8. Kod tipa opcije Najbrža Runda:
    • Vozač koji je postigao najbolje vreme u navedenom krugu, određenoj grupi krugova ili celoj trci, biće pobednik.
    • Za obradu opklade, računaće se vreme prolaska krugova u milisekundama.
  9. Kod opcije klađenja na Ekipe:
    • Opcije klađenja ‘Pobednici (ekipe)’, ‘Top X (ekipe)’, ‘Duel (ekipe)’ biće rešene prema ekipi sa najboljim konačnim rezultatom.
    • Opcija klađenja ‘Prvo odustajanje (ekipe)’, biće rešeno za ekipu koja će imati prvi bolid koji je odustao od trke. Napomena: Primeniće se pravila obrade, koja su specifična za opcije odustajanje.
    • Opcija klađenja ‘Prvi ulazak u boks (ekipe)’ biće rešena za ekipu, koja ima prvog bolida u boksu. Napomena: Primeniće se pravila obrade, koja su specifična za opcije klađenja u boksu.
    • Opcija klađenja ‘Ukupan broj preticanja (ekipe)’ biće rešena na osnovu ukupnog broja preticanja oba bolida te ekipe. Napomena: Primeniće se pravila obrade, koja su specifična za opcije klađenja preticanja.
  10. Kod opcije klađenja na preticanje:
    • Preticanje se mora zadržati do kraja kruga kako bi se uzeli u obzir prilikom validacije opklada.
    • Preticanja u prvom krugu trke se ne računaju prilikom validacije opklada.
    • Preticanje vozača koji ulaze ili napuštaju boks u određenom krugu, ne uzimaju se u obzir prikom validacije opklada.
    • Preticanje vozača koji odustanu u navedenom krugu, ne računaju se prilikom validacije opklada.
    • Obilaženje i neobilaženje za krug se ne računa kao preticanje.
  11. Kod opcije klađenja na Odustajanje:
    • Prilikom validacije opklada, odustajanje se računa ako bolid ne pređe finiš liniju kada se trka završi, osim ako nije diskvalifikovan.
    • Ako 2 ili više učesnika odustanu u istom krugu kada dođe do prvog odustajanja, da bi se izračunao dobitak, primenjuje se pravilo iz tačke 16, Poglavlje 6 – Opšta pravila obrade i Kvota 1.
    • Ako bolid odustane u boksu ili na stazi za boks, prilikom validacije rezultata uzeće se u obzir poslednji započeti krug.
  12. Kod opcije klađenja na Ulazak u Boks:
    • Prvi bolid koji uđe u boks, smatraće se pobednikom.
    • Ako bolid uđe na stazu za boks i odustane, a da nije stigao do boksa, računaće se da je već na stazi za boks.
  13. Kod opklade na ‘Ukupan broj vozača koji završavaju trku’, računa se da je vozač završio trku ako pređe finiš liniju kada se trka završi.

Moto GP

  1. Za vrstu opklade ‘Duel’, pobednik je onaj koji je izveo većinu krugova.
  2. Ako učesnik u duelu odustane u istom krugu, tada će opkladama biti dodeljena KVOTA 1.

Boks

  1. Ako bokser odustane pre početka meča, za taj događaj se dodeljuje KVOTA 1.
  2. Ako su bokseri završili takmičenje pre isteka regularnog toka, jer je jedan od njih odustao, drugi učesnik takmičenja se smatra pobednikom i obrada se vrši na osnovu dobijene kvote.
  3. Za opklade ‘Pobeda u Rundi’, ‘Pobeda u intervalu Runde’:
    • Ako bokser ne može da započne rundu, njegov protivnik će se smatrati pobednikom prethodne runde.
    • Ako se događaj završi Tehničkom Odlukom pre kraja svih rundi, opcija ‘bokser X pobeđuje odlukom’, biće rešena kao dobitna, a opcija ‘bokser X pobeđuje u rundi Y’ biće rešena kao nedobitna.
  4. Kod opklada ‘Ukupan broj rundi’:
    • vremensko trajanje tekuće runde odrediće dobitnu opciju opklade (Više/Manje). Na primer: Ukupan broj rundi, manje od 1.5 runde – meč će se završiti pre polovine 2. runde. Ako se završi tačno na polovini te runde ili posle ovog vremena, dobitna opcija biće Ukupan broj rundi – više od 1.5 runde.
    • Ako se meč završi tačno na polovini runde, opcija ‘Više od X rundi’ biće rešena kao dobitna.

UFC

  1. Ako takmičar odustane pre početka borbe, za taj događaj dodeljuje se KVOTA 1.
  2. Ako su takmičari završili borbu pre isteka regularnog toka, jer je jedan od njih odustao, preostali takmičar u borbi smatra se pobednikom i obrada se vrši prema naznačenoj KVOTI.
  3. Kod opklade ‘Pobeda u rundi’:
    • Ako takmičar ne može da započne rundu, njegov rival će se smatrati pobednikom prethodne runde.
    • Ukoliko se borba završi tehničkom odlukom pre kraja svih rundi, opcija ‘Igrač X pobeđuje odlukom’ biće rešena kao dobitna, a opcija ‘Igrač X pobeđuje u Y rundi’, biće rešena kao nedobitna.
  4. Kod opklade na ‘Ukupan broj rundi’:
    • Vremensko trajanje trenutne runde dobiće opciju opklade (Manje/Više). Na primer: Ukupan broj rundi – Manje od 1.5 runde – meč će se završiti pre polovine 2. runde. Ako se završi tačno na polovini te runde ili nakon ovog vremena, dobitna opcija biće Ukupan broj rundi – Više od 1.5 rundi.
    • Ako se meč završi tačno na polovini te runde, opcija ‘Više od X runde’, biće rešena kao dobitna opcija.

K-1

  1. Ako takmičar odustane pre borbe, za taj meč se dodeljuje KVOTA 1.
  2. Ako su takmičari završili borbu pre isteka regularnog toka, jer je jedan od njih odustao, preostali rival se smatra pobednikom borbe i obrada se vrši prema naznačenoj KVOTI.

MMA

  1. Ako takmičar odustane pre početka borbe, dodeljuje se KVOTA 1.
  2. Ako su takmičari završili borbu pre isteka regularnog toka, jer je jedan od njih odustao, drugi takmičar u borbi smatra se pobednikom i obrada se vrši prema naznačenoj KVOTI.
  3. Kod opklade na ‘Pobeda u Rundi’:
    • Ako takmičar ne može da započne rundu, njegov rival smatraće se pobednikom prethodne runde.
    • Ako se događaj završi tehničkom odlukom pre kraja svih rundi, opcija ‘Takmičar X pobeđuje odlukom’, biće rešena kao dobitna, a selekcija ’Takmičar X pobeđuje u Y rundi’, biće rešena kao nedobitna.
  4. Kod opklade na ‘Ukupan broj rundi’:
    • Vremensko trajanje trenutne runde odrediće dobitnu opciju opklade (Manje/Više) Na primer: Ukupan broj rundi – Manje od 1.5 runde – borba će se završiti pre polovine 2. runde. Ako se završi tačno na polovini runde ili posle ovog vremena, dobitna opcija biće Ukupan broj rundi – Više od 1.5 runde.
    • Ako se meč završi tačno na polovini runde, opcija ‘Više od X runde’, biće rešena kao dobitna.

Antepost opklade – Dugoročne Opklade

  1. Dugoročne opklade (Antepost opklade) se odnose na događaje, koji se baziraju na delovima takmičenja ili na čitavim takmičenjima. Antepost opklade se mogu postaviti pre početka takmičenja, kao i tokom njega. Ne ograničavajući se na njih, PRIREĐIVAČ može ponuditi sledeće vrste dugoročnih opklada, koje se tiču: pobedničkih ekipa, igrača, ispadanja, kvalifikacije, statistike, strelaca, pozicije rangiranja, ukupnim brojem (poena, golova, kartona, ofsajda, faulova, kornera, itd.), razlike/hendikep (poeni, pozicija, golovi, itd.), itd.
  2. Za obradu uzeće se u obzir zvanični rang koji je dostupan nakon završetka poslednjeg meča takmičenja. Takođe, uključiće sve kaznene poene dobijene pre kraja takmičenja. Bilo koji kazneni poen ili odluka koja se donese nakon završetka takmičenja, a koja će verovatno uticati na bilo koju situaciju koja je utvrđena na osnovu prethodnih rezultata, neće biti uzeta u obzir.
  3. Kod opklade ‘Pobednik – ekipa osvaja titulu šampiona’, play-off se takođe računa.
  4. Kod opklade ‘Odlazak u niži rang/Ispadanje – ekipa će ispasti/pasti u nižu ligu’, Play-out/Nerešeno se takođe računaju.
  5. Kod vrste opklade ‘Najbolji strelac/igrač koji će postići najviše golova’ u obzir se uzimaju golovi postignuti u Play-off/Play-out.
  6. Ako je liga prekinuta i završena pre svih zakazanih mečeva:
    • za rešavanje opklada u vezi sa: šampionom/pobedničkom ekipom takmičenja, rangom, najboljim strelcem, najboljim igračem, itd. – odluka svake federacije/lige biće uzeta u obzir.
    • U zavisnosti od situacije, ako nije uspostavljena hijerarhija, nijedna ekipa nije ispala, nijedna ekipa nije proglašena za šampiona ili se nijedan igrač ne može smatrati najboljim strelcem, tim specifičnim opkladama koje se odnose na jednu takvu kategoriju, biće dodeljena KVOTA 1.
    • Kod opklada na ukupne poene, golove, kartone, kornere, itd. i generalno za opklade koje uključuju merljive vrednosti, biće dodeljena KVOTA 1, osim ako su opklade već odlučene u vreme prekida ili naredni mečevi više ne mogu uticati na njihov rezultat.
    • Situacije koje nisu obuhvaćene PRAVILNIKOM, ako tokom takmičenja dođe do promena u njegovoj strukturi (npr. manji broj ekipa je ispao), koje mogu uticati na rezultat nekih događaja iz PONUDE, PRIREĐIVAČ će imati pravo da utvrdi kako da ih pošteno reši prema internim odlukama ili da poništi opklade tako što će im dodeliti KVOTU 1.

Događaji koji nisu sportski

  1. ‘Bilo koja vrsta opklade’ je vrsta opklade sa fiksnom KVOTOM, gde događaji nisu sportski. PRIREĐIVAČ će primati opklade bilo koje vrste na događaje kao što su: političke opklade, osvajanje Oskara, takmičenje za Mis Sveta, muzičko takmičenje Evrovizije, muzičko takmičenje u San Remu, itd.
    Napomena 1: U slučaju da je neki događaj nerešen (npr. dva pobednika, dva drugo plasirana na istoj poziciji), opklada će biti podeljena u skladu sa tim.
    Napomena 2: Rezultati uzeti u obzir su oni zabeleženi na mestu gde se događaj održava. Sve dalje istrage koje sprovedu nadležni organi biće uzeti u obzir za izmirivanje opklada, samo ako se sprovedu istog dana kada se događaj završi. Bilo koja istraga sprovedena narednih dana neće se razmatrati bez obzira na njenu osnovu ili rezultat.

Specijalne Opklade

Kod SPECIJALNIH FUDBALSKIH OPKLADA – Dan/Period/Faza takmičenja/Liga:

  1. Za odobravanje rezultata, uzimaće se regularni tok meča (ako nema drugih napomena), uključujući sudijsku nadoknadu u oba poluvremena.
  2. Za obradu navedenih događaja u meču (golovi, korneri, kartoni, itd.), ekipe (domaći, gosti, itd.) i definisana grupa sportskih događaja (Dan Lige/Period/Faza Lige/Takmičenja), uzimaju se u obzir kumulativno. Priređivač može ponuditi ove opklade za određenu grupu mečeva sa jednog ili više takmičenja.
  3. Za sve opklade sa opcijama koje se odnose na žute i/ili crvene kartone, kartoni koji su primili igrači na klupi i službena lica (tehničko osoblje ekipe, službena lica meča, itd.), ne uzimaju se u obzir. Kartoni dodeljeni nakon poslednjeg signala za kraj meča se takođe ne uzimaju u obzir.
  4. U slučaju opklade na broj kartona, bez navođenja njihove boje, važiće sledeća pravila:
    • Žuti karton se računa kao 1 karton, a crveni kao 2. Drugi žuti karton igrača se ne računa. Dakle, igrač ne može imati više od 3 kartona.
    • Obrada se vrši na osnovu evidencije o primljenim kartonima u regularnom toku od 90 minuta.
    • Kartoni primljeni nakon regularnog toka, neće se računati.
    • Kartone koji su dodeljeni učesnicima van terena (već zamenjeni igrači, treneri, igrači na klupi) ne uzimaju se u obzir.
  5. Dosuđeni, ali neizvedeni korneri se ne računaju.
  6. Jedan dan se računa kao vremenski interval od 10h ujutru do 9.59 h ujutru narednog dana. Npr. ‘POSEBAN DAN – UKUPNI GOLOVI – SUPER LIGA SRBIJE – 21. jul 2021.’ U tom slučaju, sve utakmice sa početkom od 10h, 21. jula 2021. do 9:59h, 22. jula 2021. biće uzete u obzir.
  7. Kao opšte pravilo u vezi sa Specijalnim Opkladama, ako je premašen ukupan broj događaja tokom meča (golovi, korneri, kartoni, itd. ), koji je utvrđen Ponudom, bez obzira na broj odigranih mečeva, opcije opklada će biti dobitne, odnosno nedobitne (Npr. ‘SPECIJAL – SUPER LIGA SRBIJE – UKUPNO GOLOVA PO FAZI 17.5’ – ako su dva ili više meča odložena, ali je tokom ostalih mečeva postignuto 18 golova, opklade sa više od 17.5 golova biće dobitne, dok opklade sa manje od 17.5 golova biće nedobitne). Ako se mečevi, koji su odloženi ili prekinuti, nastave i mogu da utiču na rezultat opklade, pravila navedena u pravilniku biće primenjena za obradu i biće odlučen krajnji rezultat ili će biti dodeljena KVOTA 1.
  8. Ako se samo jedan meč na koji se kladi, otkaže ili odloži za period koji je duži od 48 sati (podrazumeva se da utakmica nije počela), za obradu rezultata smatraće se da su 2 gola postignuta tokom meča i to: 1 gol u prvom poluvremenu, 1 gol u drugom poluvremenu, 1 gol od strane domaćina, 1 gol od strane gostiju. Za opklade koje se odnose na bilo koji događaj tokom meča, osim gola (npr. žuti karton, faul, ofsajd, korner, itd.), biće dodeljena KVOTA 1. Ako meč počne u roku od 48 sati, opklada se računa na osnovu rezultata koji je zabeležen na terenu.
  9. Ako dva ili više meča na koja se kladi, budu otkazana ili odložena za period koji je duži od 48 sati (podrazumeva se da mečevi nisu počeli), opklada će biti nevažeća i biće validirana KVOTOM 1.
  10. Kod prekinutih ili suspendovanih mečeva (podrazumeva se da je meč počeo i da je prekinut) u periodu koji je duži od 48 sati od inicijalnog početka, za obradu rezultata samo rezultat zabeležen u trenutku prekida biće uzet u obzir i to samo za situacije u kojima nastavak meča više ne bi mogao da utiče na ishod opklade, u suprotnom biće dodeljena KVOTA 1. Ako se meč nastavi u roku od 48 sati od inicijalnog vremena, obrada će se obaviti prema rezultatima zabeleženim na kraju meča.
  11. Za obradu se uzimaju u obzir rezultati na terenu, bez obzira na bilo kakve izmene rezultata od strane nadležnih organa (FIFA, UEFA, LPF, FRF, itd.)

Kod opklade na SPECIJALNE MEČEVE:

  1. Za obradu rezultata , uzeće se u obzir regularni tok meča (ako nema drugih napomena), uključujući dodatne minute koje su sudije dodelile za normalne prekide tokom meča, za oba poluvremena. Kod vrste opklade ‘LOPTA U POSEDU’ prilikom rešavanja tiketa, uzeće se takođe u obzir potencijalni produžeci od 2 X 15 minuta po poluvremenu.
  2. Za sve opklade sa opcijama koje se odnose na žute i/ili crvene kartone, kartoni dodeljeni igračima na rezervnoj klupi i službenim licima (tehničko osoblje ekipe, službena lica meča, itd.) ne uzimaju se u obzir. Kartoni dodeljeni nakon signala za završetak meča ne uzimaju se u obzir.
  3. Ako se opklade stavljaju na broj kartona, bez navođenja njihove boje, važe sledeća pravila:
    • Žuti karton se računa kao 1, a crveni kao 2. Drugi žuti karton igrača se ne računa. Dakle, jedan igrač ne može imati više od 3 kartona.
    • Obrada se vrši prema dokazima o primljenim kartonima u regularnom toku od 90 minuta.
    • Ne uzimaju se u obzir kartoni dobijeni nakon regularnog toka za meč. Kartone koje su dobili učesnici koji su van terena (već zamenjeni igrači, treneri, igrači na klupi, itd.) ne uzimaju se u obzir.
  4. Dosuđeni, ali neizvedeni korneri ne računaju.
  5. Kod vrsta opklada ‘STRELAC NA MEČU’, ’STRELAC NA MEČU I KONAČAN REZULTAT’, autogolovi se ne računaju. Ako igrač nije učestvovao u meču, opklada se smatra nevažećom i dobija KVOTU 1. Za opciju ‘NE’, ako igrač nije učestvovao u meču, opklada dobija KVOTU 1.
  6. ‘PRVI STRELAC MEČA: Da = postiže prvi gol na meču’. Ako je prvi gol na meču autogol, sledeći validan gol biće obrađen. Ako nema drugog validnog gola, opklada nije dobitna. Ako igrač nije uveden u igru ili je uveden nakon prvog postignutog gola, opklada se smatra nevažećom i dobija KVOTU 1. U slučaju rezultata 0:0, opklada nije dobitna.
  7. ‘POSLEDNJI STRELAC MEČA: Da = postiže poslednji gol na meču’. Ako je poslednji gol na meču autogol, obradiće se prethodni validni pogodak. Ako nema drugog validnog gola, opklada nije dobitna. Ako igrač nije uveden u igru, opklada se smatra nevažećom i dobija KVOTU 1. U slučaju 0:0, opklada nije dobitna.
  8. Za opkladu ‘POSLEDNJI INTERVAL GOLA: 1 = pre, 2 = posle’. Na primer: opklada ‘pre 20.5 minuta’ znači da će prvi gol biti postignut pre početka 21. minuta. Ako se meč završi rezultatom 0:0, nijedna opklada nije dobitna.
  9. Za opkladu ‘KONAČAN REZULTAT 1X2 NAKON PRVIH 10 MINUTA’, 1 = prva ekipa vodi nakon prvih 10 minuta meča, X = biće nerešeno nakon prvih 10 minuta meča, 2 = druga ekipa vodi nakon prvih 10 minuta meča.
  10. Za opkladu ‘ŽUTI KARTON U PRVIH 20 MINUTA’, DA = biće žuti karton, NE = neće biti žuti karton. U obzir će se uzeti žuti karton dosuđen u u vremenskom intervalu 00:01 - 20:00 minuta.
  11. Za opkladu ‘KAKO JE POSTIGNUT PRVI GOL’:
    • Slobodan udarac: gol mora biti postignut direktno iz slobodnog udarca ili kornera, da bi se on računao. Odbici se uzimaju u obzir sve dok je gol pripisan igraču koji je izveo slobodan udarac ili korner.
    • Penal: gol mora biti postignut direktno iz penala. Ne računaju se golovi postignuti nakon što pogodi stativu/golmana, pa se lopta odbije I igrač odbijenu loptu sprovede u gol.
    • Autogolovi: ako je gol proglašen autogolom.
    • Glavom: poslednji dodir lopte od strane strelca mora biti učinjen glavom.
    • Šut: pogodak mora biti postignut bilo kojim delom tela osim glave, druge vrste se ne uzimaju u obzir.
    • Ako se meč završi rezultatom 0:0, opklada nije dobitna.
  12. Kod opklade na ‘PRVI DOGAĐAJ NA MEČU: GOL, KARTON ILI BREJK’ – opklada na ono što će se prvo desiti na meču.
  13. Kod opklade na ‘VOĐSTVO/POBEDA’, ta ekipa mora voditi u bilo kom trenutku meča i mora pobediti u meču.
  14. Kod opklade ‘KO ĆE VODITI/POBEDITI’, prva izmena, prvi žuti/crveni karton ili druge vrste opklada, ako obe ekipe izvrše izmenu u istom minutu ili obe ekipe dobiju žuti/crveni karton u isto vreme, te opklade dobijaju KVOTU 1.
  15. Kod opklade na ‘PENAL- CRVENI KARTON’, moguće su opcije klađenja:
    • PENAL I CRVENI KARTON – da tokom utakmice dobiju najmanje jedan penal i jedan crveni karton.
    • PENAL ILI CRVENI KARTON – najmanje jedan penal i/ili najmanje jedan crveni karton dosudiće se tokom meča.
  16. Kod opklade ‘EKIPA POSTIŽE GOL: gol/pogodak u prvih 15 minuta, domaći/gosti’. U obzir će se uzeti gol postignut u vremenskom intervalu 00:01 – 15 minuta.
  17. Kod opklade ‘TAČAN REZULTAT U BILO KOM TRENUTKU’, DA = rezultat za koji je opklada biće zabeležen u jednom trenutku meča.

Da li ti je pomogao ovaj članak?

0 od 0 smatra da je ovo od pomoći

Povezani članci

Kako da napravim online opkladu?

Na Superbetu možeš se kladiti na mnogobrojne sportove i desetine tipova opklada, od krajnjih rezultata, golova ili kartona, do pobednika svog omilj...

Da li se mogu kombinovati događaji uživo sa pre match opkladama na istom tiketu?

Da! Događaji pre utakmice (događaji koji nisu još počeli) i mečevi u toku (događaji koji se trenutno dešavaju) mogu biti kombinovani na istom tiket...

Koji je minimalni ulog na opkladi?

Minimalni ulog koji se prihvata na Superbet pojedinačnom tiketu je 10 RSD za pre match i uživo opklade.   Podsetnik: Superbet zadržava pravo da pos...

Vrste klađenja

VRSTE KLAĐENJA Pre-match, klađenje uživo, virtuelne igre, klađenje na brojeve, klađenje na simuliranu realnost i klađenje na događaje fantazi lige ...

Vrste tiketa

VRSTE TIKETA Singl, Obični, Sistemski Tikete koje PRIREĐIVAČ nudi su: Singl, Obični i Sistemski (sa ili bez fiksa): Singl - predstavlja odabir i t...

Super ponuda

SUPER PONUDA Super Kvota, Duel, Ekstra opklade, Ekstra bonus, Super Šansa PRIREĐIVAČ u svojoj PONUDI uključuje sledeće vrste klađenja:  Super Kvo...

Cashout

Cashout   Cashout predviđa mogućnost zatvaranja opklade koja je u toku, ali čiji rezultat još nije poznat, u zavisnosti od njegove vrednosti u tre...

Vodič za opcije klađenja

VODIČ ZA OPCIJE KLAĐENJA   Dupla Šansa: odnosi se na PREDVIĐANJE rezultata jednog događaja ili na rezultat određenog perioda tog događaja (prvo po...

Opšta pravila obrade i KVOTA 1

OPŠTA PRAVILA OBRADE I KVOTA 1   Vreme početka događaja se preuzima sa zvaničnih vebstajova takmičenja i od trećih strana koje su specijalizovane ...

Posebna pravila obrade za fudbal i KVOTA 1

Fudbal Ako se događaj odigra u dva meča, rezultat sledećih opklada: ‘Ko ide dalje?‘, ‘Kako će meč biti odlučen’, ‘Koja ekipa će pobediti u finalu?...


Komentari

Komentara: 0

Molimo prijavi se da biste komentarisali.